ตำแหน่ง ผู้จัดการธุรการ (Administration Manager)

ตำแหน่ง ผู้จัดการธุรการ (Administration Manager)

หน้าที่ความรับผิดชอบ:

  • Supervising day-to-day operations of the administrative department and staff members.
  • Hiring, training, and evaluating employees, taking corrective action when necessary.
  • Developing, reviewing, and improving administrative systems, policies, and procedures.
  • Ensuring office is stocked with necessary supplies and all equipment is working and properly maintained.
  • Working with accounting and management team to set budgets, monitor spending, and processing payroll and other expenses.
  • Planning, scheduling, and promoting office events, including meetings, conferences, interviews, orientations, and training sessions.
  • Collecting, organizing, and storing information using computers and filing systems.
  • Overseeing special projects and tracking progress towards company goals.

 

คุณสมบัติ:

  • เพศหญิง อายุ 25-35 ปี
  • วุฒิปริญญาตรี Business Administration, Management, or related field
  • Proficiency with computers, Microsoft Office
  • สื่อสารภาษาอังกฤษได้ดี (หากได้ภาษาจีนด้วย จะพิจารณาเป็นพิเศษ)
  • มีประสบการณ์การทำงาน 3 ปีขึ้นไป

ส่งใบสมัครสำหรับตำแหน่งนี้

*Maximum file size is 5 MB