หน้าที่ความรับผิดชอบ:
- Supervising day-to-day operations of the administrative department and staff members.
- Hiring, training, and evaluating employees, taking corrective action when necessary.
- Developing, reviewing, and improving administrative systems, policies, and procedures.
- Ensuring office is stocked with necessary supplies and all equipment is working and properly maintained.
- Working with accounting and management team to set budgets, monitor spending, and processing payroll and other expenses.
- Planning, scheduling, and promoting office events, including meetings, conferences, interviews, orientations, and training sessions.
- Collecting, organizing, and storing information using computers and filing systems.
- Overseeing special projects and tracking progress towards company goals.
คุณสมบัติ:
- เพศหญิง อายุ 25-35 ปี
- วุฒิปริญญาตรี Business Administration, Management, or related field
- Proficiency with computers, Microsoft Office
- สื่อสารภาษาอังกฤษได้ดี (หากได้ภาษาจีนด้วย จะพิจารณาเป็นพิเศษ)
- มีประสบการณ์การทำงาน 3 ปีขึ้นไป
ส่งใบสมัครสำหรับตำแหน่งนี้